tisdag 23 december 2008

Nu sitter jag här

fast jag borde ägna mig åt helt andra saker. Så fort jag ska vara ledig några dagar så går luften ur mig totalt. Jag är inte heller något vidare förtjust i julen så jag har ett visst motstånd mot att komma igång med julstöket. Däremot tycker jag att det är himla mysigt när granen väl är pyntad och det luktar knäck och julskinka i huset. Just nu håller jag på och springer upp och ner i tvättstugan med yngsta dottern. Hon har precis slutat röka och är inte någon lek att ha att göra med. Men jag tycker att hon är väldigt duktig och håller tummarna för att det går bra. Nej, nu ska jag ut i köket och riva ur hela kylskåpet. Jag ska försöka mig på en omorganisation. Jag begriper inte att kylen verkar krympa precis kring jul.

1 kommentar:

Familjen wallin sa...

Tur att du fick upp lite fart i alla fall *ler*

Hälsa henne att hon är jätte duktig

från mig