torsdag 18 december 2008

Hmmmm

Jo, det går att komma in i datorn nu men den lever sitt eget liv. Det är något den vill att jag ska göra men den pratar inte så att jag begriper. Förut gick den inte att sätta på och nu går den inte att stänga av. Den bara startar om hela tiden även om jag smäller igen locket (bärbar) =). Jag måste dra ut sladden och plocka ur batteriet för att den ska hålla sig lugn. Jox, I need you!

Igår var jag på mitt Favoritkaraokeställe igen efter mitt lilla uppehåll och visst var det mysigt på många sätt (Tommy & Marie, ni är bäst!) men det är ändå förstört. Det blir nog aldrig som det har varit. Det är inte längre den fristad som det var. Kom hem med sprängande spänningshuvudvärk och hela kroppen i uppror. Somnade ändå gott trots att jag höll mig vaken tills Pralin hade landat. Fyra och en halv timme senare var det dags att gå upp igen och ta sig till jobbet.

1 kommentar:

Familjen wallin sa...

Det kommer att lösa sig

Kram