onsdag 15 april 2009

Drag under galoscherna

idag med. Jag hinner ju inte med att blogga. Igår fick jag faktiskt upp gardinerna i vardagsrummet. Jag kom på att det var typ nu eller aldrig. På lördag fyller yngsta dottern år, nitton stycken och då kommer den närmaste familjen på middag. Handla får jag göra i morgon och på fredag tänkte jag koppla av lite.

Idag har jag varit på yoga igen. Vi körde ett nytt pass som var jättejobbigt för ryggen (för mig i alla fall) men ändå blir man pigg på något underligt sätt. Vi fick i läxa att göra en treminutersövning varje dag till nästa gång. Jag ska verkligen försöka. Tre minuter borde man ju kunna sätta av. Efter jobbet var det simning men idag tog jag helt slut efter en halvtimme så det blev nog inte mer än 750 meter. Bättre än inget! Kul om mellandottern och jag kan fortsätta att simma tillsammans även om hon har flyttat. Ja, det var väl allt för den här gången. Lite rörigt men jag känner mig lite rörig och trött idag.

Kram på er!

Inga kommentarer: