söndag 5 april 2009

Flyttlasset har gått

Nu har flyttlasset gått med mellandotterns grejor. Jag har nog förträngt det tidigare men nu har jag en stor klump i halsen och känner mig faktiskt lite gråtfärdig. Jag är jätteglad för hennes skull, hon behöver verkligen få ett privatliv och samtidigt blir det ju tomt. Vi har i alla fall bott ihop i tjugo år. Det är det längsta jag har bott med någon och det är ett rekord som förmodligen kommer att stå sig. Äldsta dottern flyttade efter grundskolan och den yngsta verkar rastlös så vi får väl se.

Som tur är flyttar hon inte så långt och hon är inte helt färdig här ännu så vi kommer ju ändå att ses. Hoppas att ni får det bra gumman!

1 kommentar:

Anna L sa...

:-(
Usch, får ont i magen när jag tänker på att dom faktiskt måste lämna boet nångång....

Kram på dig