torsdag 2 april 2009

Jag såg en fjäril!!!

Nu är våren verkligen här även om det säkert kommer lite mera skitväder, vi har ju hela april kvar. Jag har knappt varit ute, jag har ju ett inomhusjobb men jag såg i alla fall en fjäril.

Idag var jag på "invigningsfest" hos mina småsmulor (läs barnbarn). Det har fått eget rum med nya sängar och allt. Jag älskar mina barn .....
.... och deras. Vilka charmtroll!

Kvällen har jag ägnat åt att plocka här hemma. Jag vill ju gärna att det ska se anständigt ut när det kommer folk i helgen. Om inte annat så är det ett bra anledning att ta sig i kragen. Jag har även plockat ut en del saker till Sandra att ta med sig i flytten, ljusstakar och vaser o.s.v.

Nu börjar krafterna att tryta och det är snart dags att varva ner och komma i säng. Dagens stora besvikelse var att massagen blev inställd p.g.a. sjukdom. Jag fick boka om till på tisdag istället. Som tur var inte så oändligt lång bort.

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer: