lördag 18 april 2009

Lugnt igen!

Jag måste ha varit lite stressad på förmiddagen. Jag missade en del bokstäver i förra inlägget. Nu är det lugnt i huset igen efter en trevlig kväll. Nu har vi mumsat tacos i parti och minut och ändå finns hälften av maten kvar. Hur kommer det sig att man alltid handlar så himla mycket.

Alla barnen var här plus barnbarnen och min mamma. Fyra generationer tjejer i rakt nedstigande led. Lite häftigt tycker jag! Vi skulle naturligtvis ha tagit kort men som vanligt kommer jag på det när det är försent. Vi borde gå till en riktig fotograf.

Tänkte ett ögonblick att jag skulle gå ut och sjunga när vi var klara här men ångrade mig som vanligt när det var dags. Jag bestämde mig istället för att komma i säng i tid så att jag orkar jobba lite med mitt företag imorgon. Vi var ute igår. Vi åt god mat (gratis är alltid gott), sjöng och hade ganska trevligt men det klickar liksom inte. Jag var trött och längtade hem. Vi kom i alla fall tvåa i musikfrågesport. En bedrift eftersom jag brukar vara urusel på sånt.

Nu ska jag bädda ner mig och vakna pigg & fräsch som en nyponros i morgon bitti ;-).

Inga kommentarer: