onsdag 22 april 2009

God morgon!

Eller god middag kanske man ska säga eftersom jag har varit uppe sedan tre i morse. Jag kan bara inte sova. Till slut gick jag upp och tog ett bad och sedan gjorde jag ett nytt försök men varje gång jag precis ska somna så blir jag klarvaken med ett ryck. Till slut gav jag upp och åkte till jobbet två timmar tidiagre än vad jag skulle ha gjort.

Idag står yoga och simning på programmet. Jag hoppas att jag orkar för jag känner mig inget vidare just nu. Samtidigt så vet jag att jag mår så mycket bättre efteråt och gudarna ska veta att jag behöver röra på mig.

Annars ser jag fram emot helgen. (Gör man inte alltid det?) Det ska bli varmt och skönt och på söndag ska vi åka på Ålandskryssning. Det ska bli jättemysigt. Sätta sig vid dukat bord, dricka ett par öl, lyssna på musik, kanske sjunga lite karaoke och bara koppla av.

Hur ser era planer för helgen ut?

Inga kommentarer: