torsdag 9 april 2009

Jo jag kan ......

.... nästan. Jag har i alla fall inte åkt till jobbet idag. Men det där med att sova är överreklamerat. En minut över åtta var jag på Willy:s sedan sprang jag på tre affärer till. Jag ville hitta något sött att lägga i påskäggen till småsmulorna som inte är godis men hittade inget roligt. Jag hade siktat in mig på EKO men de öppnar inte förrän tio så det sprack.

Väl hemma igen tänkte jag sova en stund på soffan och se om jag kunde bli av med huvudvärken men då gick telefonen varm. Det kom både samtal och mess i ett så det gav jag upp.

Nu har jag precis släpat ett stort linneskåp genom hela lägenheten. Inte så bra för golven men vad gör man? Var finns du stora, starka, håriga karl med ett hjärta av guld som knappt kan bärga dig tills du får hjälpa mig att släpa möbler och fixa med sladdar?

Det slutade t.o.m. med BLODVITE.


1 kommentar:

Anna L sa...

Bra tjej reder sig själv ;-)
Synd på foten bara, det var lite amatörmässigt juuu ;-D
Kram och Glad Påsk!