lördag 25 april 2009

Vilken härlig dag!

Vilket underbart väder! Har inte varit ute så jättemycket men lite grand i alla fall. Jag fick hjälp av min favoritgranne på förmiddagen med att byta däck på bilen. Skönt! Sedan säger det svisch så är det dags att byta igen :-).

Gårdagen blev lång & trevlig. Gick till Mirabelle efter jobbet och var verkligen på festhumör. Tyvärr hade jag kommit i otakt med folk som droppade av en efter en men jag gav inte upp ;-). Jag bytte bord vartefter och lyckades bli kvar till tolv. Det satt verkligen fint med ett par öl, trevligt umgänge och att få riva av några karaokelåtar.

På eftermiddagen idag har jag varit med yngsta dottern på sjukhuset. Hon skulle göra ett ultraljud för att se efter om hon har gallsten. De hittade inga och det var ju bra på sitt sätt men då återstår ju frågan om varför hon får så ont i magen.

Ja och nu är dagen snart slut. Jag borde ta tag i deklarationen. Det var tänkt att bli dagens projekt men jag har inte kommit till skott ännu. Varför är tröskeln så hög? Det är första året jag ska deklarera mitt företag och det tar emot såååååååå mycket.

Inga kommentarer: