lördag 18 april 2009

Sätt fart!

Nu börjar det verkligen bli dags att få tummen ur här. Har en del att stå i idag eftersom "lilltjejen" fyller nitton år idag.

GRATTIS TROLLUNGE!
Nu är du stor!
Jag fastnade lite med gitarren i knät. Det var en låt som ville bli skriven. Jippie! Jag har fått tillbaka inspirationen. Det var på tiden. Jag har inte fått ur mig en hel låt på två år tror jag. Det går ju lite periodvis det där. Har jag tur så kommer jag in i ett stim :-). Men nu är det hög tid att sätta igång här. Sängen ska bäddas, datorn plockas undan eftesom den står på matbordet, grönsaker ska hackas till tacos för 10 personer os.v.
Missa inte den fantastiska Susan Boyle från Britain´s got talant. Hon sjunger verkligen så att håret reser sig på armarna och tårarna rinner.
.

1 kommentar:

Anna L sa...

Åå, födelsedag...
Grattis till "lill-tjejen" ;-D

Ha en underbar kväll