onsdag 1 april 2009

Galet intensiv dag

men bra. Vaknade fem i morse fast jag inte börjar jobba förrän nio. Tio över sex gav jag upp och åkte till jobbet. Om jag sitter här och tänker på det kan jag lika gärna åka dit och göra nytta och jag fick faktiskt en del gjort idag även om jag fick göra om det ett par gånger.

Halv nio var det dags för yoga. Lika skönt som vanligt men idag var det mycket svårare att släppa tankarna på jobbet och omgivningen och bara gå in i sig själv. Jag tröstar mig med att det bara var fjärde gången så jag lär mig väl.

Efter jobbet var jag och handlade en del till helgen och sedan har dottern och jag varit och simmat. Över 1000 meter på 45 minuter, jag är jättenöjd! Både dottern och jag märker också att vi orkar påtagligt mer än när vi började i januari.

Nu har jag precis slängt i mig middagen och om en timme bär det av till Curres för karaoke. Hoppas att jag orkar hålla ögonen öppna. Jag är väl inte galet sugen på att gå ut men det kan bli trevligt att träffa lite folk och sjunga ett par låtar.

Inga kommentarer: