torsdag 23 april 2009

Oj, oj vilken dag det blev

igår. Vaknade redan vid tre som sagt var. Trots det så gick det riktigt bar på yogan och efter jobbet så lyckades jag slå mitt simningsrekord för säsongen och simmade 1 500 meter på 1 timme non-stop. Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag brukar simma max 45 minuter.

Efter det drog Sandra och jag på en krogrunda :-). Vi åkte till Curres i Tyresö men trivdes inte trots att det var ett par stycken där som är trevliga att umgås med så vi åkte till de andra döttrarna på lokalkrogen i stället. Vi sjöng karaoke alla fyra och därmed utgjorde min familj ungefär 50% av karaokesångarna för kvällen. Sedan skjutsade jag hem Sandra (jag körde med mineralvatten på min krogrunda) och kom i säng nästan 22 timmar efter att jag klev upp. Det blev en lång men riktigt bra dag!


Inga kommentarer: