söndag 14 februari 2010

Åh, vad jag mår bra!

Det är så skönt att vakna och känna sig pigg & utvilad, glad & förväntansfull. Jag är en känslomänniska som definitivt har mina ups & downs men jag är inte rädd för mina svackor. Det är de som är skillnaden mot när allt känns bra. Som den första vårsolen efter en lång vinter eller som när det klarnar upp efter ett rejält åskväder. Man sätter värde på det. Jag känner hellre både och än går omkring i en grå sörja. Det är inte så att jag säckar ihop helt, det är bara lite mindre roligt att vara jag ett tag och antingen är det något jag måste lösa och då gör jag det eller så väntar jag helt enkelt till det går över.

Just nu är det mera roligt att vara jag :-). Jag har så goa människor omkring mig, vänner, underbara ungar, barnbarn, jobb som jag trivs med. Kärlek har jag gott om!

Glöm inte att krama en granne!

Inga kommentarer: