söndag 7 februari 2010

Back on track

Äntligen känner jag igen mig själv igen! Jag har haft en liten formsvacka men nu är jag tillbaka på banan. Helgen har varit bra. Jag har både hunnit med att slappa, jobba, göra lite nytta och roa mig. Hade en riktigt trevlig kväll igår med god mat, dans och mysiga människor. Det är så skönt att ni finns där när jag behöver er som mest och jag blir verkligen glad av alla snälla saker ni säger.

Den nya veckan ser jag fram emot. Det blir en hel del friskvård - yoga, simning och massage. Det ska bli jätteskönt! Förutom det har jag som jag sa tidigare en del att kolla upp. Min favoritgranne ska komma över och fixa lite också. Det är så mysigt med en händig karl i huset emellanåt :-).

Jag ska jaga rätt på några fler spelställen också. Det roliga är att alla vägar verkar gå till en speciell trubadur vars fru jag har jobbat ihop med förut. Nu har jag sprungit ihop med två olika människor som har pratat om honom. Det är lite kul. Frun och jag har inte umgåtts privat och jag var inte heller yrkestrubadur på den tiden utan bara en glad amatör.

Som ni ser så ligger det en del bra grejor i pipen och det känns bra. Vem f-n har tid att deppa?



Inga kommentarer: