tisdag 2 februari 2010

Skadeglädje är den enda sanna glädjen

I samband med en karaoketävling så blev jag vid ett tillfälle "övertagen" eller "bortskänkt" till en arrangör som jag inte själv hade valt att samarbeta med. Det ledde till en ganska långdragen procedur för att slippa "informationsmail" av diverse slag trots att jag vid flera tillfällen och enligt alla konstens regler gjorde klart att jag inte ville vara med i tävlingen och att jag inte ville ha någon som helst information från den nya arrangörens företag.

Det slutade med att jag fick ett mycket upprört telefonsamtal från arrangören i fråga där han tyckte att jag var onödigt otrevlig efter att jag försökt bli av med honom flera gånger utan att lyckas. Samtalet hade i alla fall effekt för efter det så kom det inga fler mail.

Till min förvåning såg jag helt plötsligt att han dök upp på TV och inte lika förvånat konstaterar jag nu att programmet "tagit en paus" efter bara ett, helt värdelöst, avsnitt. Ja, vad säger man?


Inga kommentarer: