torsdag 18 februari 2010

Borta!

Så var den borta, den eviga påminnelsen.

Idag har jag tagit ledigt från jobbet. Unnade mig en sovmorgon till kvart i nio (men jag var vaken mellan fyra och fem) och har sedan klarat av en del måste-saker.

  • Jag har kopierat upp en ny nyckel så att jag kan lämna ifrån mig två till den nya hyresgästen.
  • Jag har skrivit ut låtar och kvitton till kvällens spelning (och t.o.m. repat lite).
  • Jag har hämtat ut ett paket på posten och handlat.

Nu ska jag:

  • Till Jysk och handla ett speciellt tvättmedel för duntäcken/-kuddar.
  • Kolla om de har billiga luftmadrasser på Rusta.
  • Leta efter ett bra avlastninsskåp/-bänk med rätt mått.
  • Packa ner gitarr och tillbehör för kvällens spelning.
  • Hinna äta lunch. (Jag har faktiskt fått i mig frukost.)
  • Städa ur det sista i uthyrningsdelen.
  • Vad ska jag äta till middag?
  • Åka och spela på ett gruppboende.

Ja, det var ju en väldigt ledig dag :-).

Inga kommentarer: