lördag 13 februari 2010

Partypingla

Var på partaj i går. Mycket trevligt var det! Jag kände faktiskt igen betydligt fler än jag trodde. Precis när jag började tycka att det var dags att ta mig hem till min sida av rondellen (den rätta sidan) så kom resten av sällskapet på att det var dags att gå ut och dansa. Vi hamnade på ett typiskt danshak/köttmarknad och det var väl inget större fel på det, bara inte min kopp av te, om man säger så. Arroganta killar som tror att de är guds gåva till mänskligheten och framför allt till kvinnorna, smådesperata, packade gubbar som vill ha sällskap hem. Urk! Nu gjorde ju inte det någonting eftersom vi var ett eget sällskap med trevliga människor och självklart fanns det en och annan sådan på stället också så det blev en del dans i alla fall och många skratt.

Lite ångest fick jag när jag på hemvägen kom på att jag tagit "springnota" på den lokala puben innan jag åkte in till stan. Glömde helt enkelt att betala de två öl jag hade beställt in. Jag kan knappast skylla på alkoholen så jag måste väl vara lite "denilcement" då :-). Ska springa upp om en stund och göra rätt för mig.

Kom inte i säng förrän vid halv fyra men känner mig ändå pigg. Jag får verkligen energi av att umgås med trevliga människor.

Inga kommentarer: