onsdag 24 februari 2010

Fröken Virrpanna kap. 1 000 893

Så har jag gjort det igen, snurrat till det! Att jag inte är särskilt förtjust i att handla på IKEA är väl ingen hemlighet. Det har inte så mycket med själva IKEA att göra utan mera att det är för stort. Idag såg det ut att gå riktigt bra. Jag fick rätt svar på mina frågor och självscannade mina varor så att det gick fort i kassan också. Det var sedan det började .....

De håller på och bygger om den parkeringen som jag brukar stå på så efter en del vånda hittade jag en annan ....

.... när jag skulle parkera men inte när jag skulle därifrån. Då lyckades jag hamna på fel plan med kundvagnen genom snön och hela faderuttan. Jag irrade omkring ett bra tag innan jag insåg att det bara var att släpa tillbaka kundvagnen genom snön, den här gången i uppförsbacke. Nu har jag i alla fall hittat min bil och lyckats ta mig hem och eftersom det är onsdag :-) så tänkte jag fira med att bjuda mig själv på oxfilé och klyftpotatis.

Jag har så mycket just nu så jag är inte helt säker på att jag borde få röra mig fritt på egen hand. Det blir lite rörigt när det är fullt på "hårddisken".

Kram!

Javisst ja! Vad jag handlade? Jo, ett avlastningsbord och en CD-hylla.


Inga kommentarer: