onsdag 3 februari 2010

Suck & pust

Usch, jag är verkligen låg just nu .... utan någon anledning alls ......

.... eller av alla anledningar i hela världen. Ibland är det svårt att veta. Jag har en del i bagaget som bubblar upp till ytan ibland när jag minst anar det. Är det någon som har en kram över så ska gudarna veta att jag kan behöva en nu.

Ibland saknar jag verkligen! Jag saknar sådant som har varit och aldrig kommer tillbaka och sådant som förmodligen aldrig kommer att hända. Just nu värker det i kroppen & själen och självförtroendet gör en djupdykning. De där dipparna kommer ofta när jag förväntar mig dem som minst. Jag är liksom inte på min vakt och då ..... pang!

Och andra sidan har jag varit med tillräckligt länge för att veta att i morgon skiner kanske solen igen. Min mormor sa alltid: "Det klarnar opp! Om inte idag så i morgon." Så .... jag kör helt enkelt på som vanligt medan jag väntar på en bättre dag .... och den kommer, det vet jag!


4 kommentarer:

Fnuttisen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fnuttisen sa...

Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,Kram,

Blev ett helt gäng på en gång!

Trubaduran sa...

:-) Tack!

Anders sa...

för mig är DU den goaste kram som finns A