söndag 21 februari 2010

Sakta men säkert

Nu har jag bara några lådor, spisen och golvet kvar att städa ur i uthyrningsdelen så nu börjar det dra ihop sig. Sedan är det ju målning och golvlister också förstås men det får grabbarna fixa, vi hade "byggmöte" idag :-). Lite lätt separationsångest lider jag av men jag tror att det blir bra. Till helgen ska jag lämna ifrån mig nycklarna. Igår visade jag mina småsmulor (barnbarn) som är 2,5 år gamla hur det ser ut där inne och att någon annan ska bo där sedan för vi brukar sova där när tjejerna är här över natten. Hädan efter får det bli i mitt rum.

Nu är det "Blåsningen" på TV som gäller och planering av veckan som kommer. Jag tror att den är lite lugnare än den som har gått men jag har inte vågat titta efter ännu. På friskvårdssidan innehåller den i alla fall både simning, massage och yoga. Det ser jag fram emot allt ihop.

Inga kommentarer: