tisdag 23 februari 2010

Jag är helt slut

Efter en natt med usel sömn blev jag väckt med ett ryck av grannarnas bångel och vaknade med huvudvärk ....

.... men den gick som tur var över ganska snart. Sedan har jag jobbat som en gnu hela dagen för att få ordning på alla papper som behövs för att uppfylla Finansinspektionens nya regler. Efter det såg jag verkligen fram emot att slänga omkull mig på soffan en stund mellan matinköp och simning. Då ringde dottern och kvittrade att hon fått sluta tidigare :-). Det löste vi genom att slänga omkull oss båda två i 20 minuter.

Nu har vi simmat i konstant motstånd, varje simtag i 30 minuter tog emot idag men vi gjorde det och sedan har vi varit en sväng till ÖoB. Där hittade jag mitt älskade hårbalsam som inte verkar gå att få tag på någon annanstans längre. Är det någon som vet var jag kan få tag på Finesse shampo och balsam så säg till.

Ja, det var väl min dag i runda slängar. Helt okej, faktiskt!

Inga kommentarer: