måndag 10 januari 2011

Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt

skrev Povel Ramel en gång i tiden men i mitt huvud känns det bra. Ordningen är återställd och jag vaknade i morse med mycket trevligt sällskap. Jag är inte riktigt kvitt förkylningen ännu men lyckades i alla fall genomföra en spelning i lördags och fick med beröm godkänt :-). Så hade jag ju hjälp av min alldeles egna gaffatejpsassistent också ;-). Nu hade vi ju ingen tejp att sköta så istället fick han hoppa in och spela några låtar. Hur kul som helst att jobba tillsammans! Me like! Nu ska jag snart sätta fart och laga lite mat åt oss :-).


2 kommentarer:

Tuulisen sa...

Vad glad jag är för din skull att allt funkar som det ska.. Bara glida med liksom.. :-)
Nu är det väl någon annans tur va??

Ha det bäst.. ♥

Trubaduran sa...

Såklart det är men man måste låta det hända <3!