måndag 24 januari 2011

Efter en underbar helg

kör jag vidare med en ny vecka. I helgen har jag laddat batterierna med en dos av mina älskade småsmulor. Vilka underbara historier de hittar på. Vi tittade på bilder i en bok av en amfiteater i Turkiet, då säger ena smulan;

-Där har jag varit och då kom en man och han var jättedum mot mig och så tog han mig, så fick jag glasögon.

Eeeh ... jaha ..... tjejerna är 3,5 år och ingen av dem har glasögon. Var får de allt ifrån? I lördags var det party på lokalkrogen. Det har varit en del spelningar på helgerna nu och ganska lugnt på partyfronten så nu var det dags. Kanonkul som vanligt!

Utöver det så har helgen varit otroligt kärleksfull. Helt underbar och jag hoppas av hela mitt hjärta att det får fortsätta så!



Så här kul kan man ha det.


Inga kommentarer: