fredag 7 januari 2011

Sakta men säkert

Något lite bättre är det med förkylningen idag. Jag trodde inte ens att det var möjligt att sova så mycket som jag har gjort den här veckan men det är det tydligen. Typ dygnet runt. I morse vaknade jag till slut efter min Törnrosasömn och kände mig relativt utvilad. Så jag tog en sväng till Västberga. Jag behöver hitta dit imorgon och just den delen av Stockholm finns inte med på min mentala karta. Så bäst att ta det säkra före det osäkra. Det var inga som helst problem, gick i ett nafs att åka fram och tillbaka. Skönt!

När jag kom hem började jag bråka med datorn. Jag har inte fått ordning på allt efter kraschen men nu har jag lyckats både med att komma åt och företagsmailen och installera skrivaren. Jag höll bara på att bli lätt vansinnig på vägen.

Nu ser jag bara fram emot morgondagen. Dels ska jag träffa min äldsta vän (jag vågar knappt säga så längre men det är sant i den bemärkelsen att det är den av mina vänner som jag känt längst) och dels får jag tillbaka min kärlek. Äntligen!



2 kommentarer:

Tuulisen sa...

Låter kanon.. Kul att det går åt rätt håll för någon.. Då kan man ju kanske stå ut med ett litet krig med datorn..

Lycka till imorgon.. och resten oxå..

Ses och hörs..

Kramen.. ♥

Trubaduran sa...

Kramen på dig med!

Kom inte längre än till sittande ställning ikväll och nu är det god natt. Jag behöver mina krafter imorgon till både jobb & nöje :-).