söndag 16 januari 2011

Okej, en snabbis ......

Jag hinner inte med. Inte någonting känns det som. Och om jag hinner så orkar jag inte. Och om jag både hinner och orkar så kommer det garanterat något annat emellan, ibland trevligt, ibland mindre trevligt. Dras fortfarande med den envisa förkylningen även om det sakta men säkert går åt rätt håll.

Igår hade jag en spelning. Jag vill tacka alla trevliga människor som åkte dit för att lyssna på mig. Ni är underbara! Jag kommer gärna tillbaka till Restaurang Castor i Tullinge. Härlig assistans fick jag också av Thomas Lindholm som hoppade in på ett antal låtar.

För tredje gången har jag nu försökt att få igång mitt trådlösa internet utan att lyckas. Jag gav upp, ryckte i nödtofsen och ringde en granne. Eventuellt kommer han hit lite senare och hjälper mig. Mina grannar är bäst!

Nu måste jag rusa ner i tvättstugan. Kramen på er!


Inga kommentarer: