söndag 2 januari 2011

Det börjar inte så bra .....

Det är inte så kul att börja det nya året på varsitt håll, åtskild från den människa man så gärna hade velat dela ledigheten och de första skratten med. De liksom fastnar i halsen emellanåt. Det är tillfälligt men inte mindre påfrestande för det. Plussar man sedan på en begynnande förkylning också så förstår man kanske att jag börjar känna mig ganska ynklig nu. Som grädde på moset så kraschade min dator strax före jul men hoppet var gott om att kunna rädda filerna på hårddisken - det gick inte. Den är oläsbar .... borta ..... kaputt ..... finnished. Nu kan man ju inte välja men jag hade gärna behållt det gamla året ett tag till. Det var ett bra år och så här långt var det betydligt bättre än det nya även om jag ser fram emot fortsättningen på det här med stor tillförsikt.

6 kommentarer:

Annika sa...

Tack!! Jo det är bara bra här! Gott Nytt År!!!

Tuulisen sa...

Men "tuffsan" då..
Men ingenting är ju omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid.. Vi är ju så vana att härda ut.. ♥

Trubaduran sa...

Nej men ..... hur får du hjärtan i bloggen, Tuulisen?

Btw, glad to have you in my life!

Tuulisen sa...

Hjärtan gör jag likadant som på FB.. Alt + 3..

Glad to have you in my life too!! ♥

Trubaduran sa...

Funkar inte för mig :-(.

Tuulisen sa...

Dumma.. :-( ♥