söndag 15 november 2009

Åh vad det är mysigt

att komma hem! Mitt vardagsrum känns så hemtrevligt. Det behöver tapetseras om och golvet behöver slipas men det är ändå mysigt. Varje gång jag kommer in där så känner jag att jag trivs.

Ikväll blev det Mirabelle med mineralvatten och vaniljglass. Jag vill ju vara lite snäll mot magen nu när den är snäll mot mig eller snarare ligga lite lågt när jag inte vet vad som är fel. Kände mig betydligt piggare än igår och fick sjunga massor. Det är bra för endorfinerna tror jag :-), jag blir i alla fall glad av att sjunga. Blev lite mer uppvaktad än vad jag behövde idag men jag får väl ta det som en komplimang. Det kan bli lite för mycket av det goda bara.

Blev lätt mobbad också för att jag hade köpt videoband och det är Eriks fel. Jag måste ju spela in när han vinner Idol. Inte för att jag går igång på småpojkar utan för att jag har träffat honom (observera att jag inte skrev känner honom för det gör tydligen alla helt plötsligt men inte jag) och han är en trevlig kille med en makalös pipa. Han kommer definitivt att vara med bland de tre sista och kan mycket väl ta hem alltihop.

Nej nu är det g´natt!

1 kommentar:

maria sa...

Vad skönt att det är lugnare med magen just nu. Hoppas du får en skön söndag och att magen håller sig i schack...

Jag tycker oxå att Erik har en enorm röst och att han har en stor chans att vinna, han eller Tove blir det tror jag :)

Kram