måndag 9 november 2009

God morgon gott folk!

Helgen har varit jätteskön! Började fredagskvällen med en after work på lokalkrogen och åkte sedan iväg till Buckens månadsfinal i karaoke med trevligt sällskap. Däremellan hann jag se Erik regera i Idol. Ditt absolut bästa framträdande hitills! Trots att jag var utom tävlan så hann jag sjunga en låt och dansa fick jag desto mer. En riktigt lyckad fredag!

På lördagen tillät jag mig att slappa på soffan halva dagen, småpulade lite hemma, jobbade med lite papper och bestämde mig för att stanna hemma på kvällen. Skönt!

Vaknade tidigt på söndagen, såg till att lösa en jobbig (pappers-)grej, körde tvättstugan, bokade en Ålandskryssning och åt middag med en dotter. Kvällen avslutades i telefon med en vän.

Nu känner jag mig laddad för en ny vecka. Önskar bara att jag kunde bli av med den här envisa förkylningen jag går och släpar på.

Må så gott!

Inga kommentarer: