måndag 23 november 2009

Det går bara inte

Jag kan inte kasta saker som jag har haft i evigheter. Jag försöker verkligen! Påslakan som inte har användts på kanske 5-10 år. Vad ska ja med dem till? Är de fula nu så är de fula sedan. Men de kan vara bra att ha om man skaffar båt eller sommarstuga eller om någon av ungarna gör det. Undrar om någon tänker ge mig varken båt eller stuga. Blev förresten erbjuden en båttur så man vet ju aldrig ;-). Jag kan bara inte göra mig av med det och då blir det svårt att klämma ihop sig. Jag måste verkligen skärpa mig! Jag ger upp en stund, sover på saken och tar nya tag. Undrar om det hjälper att dopa sig ;-) finns det doging för stotsädning?

God natt! Jag blir helt utmattat av att försöka slita mig.

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hmm.....
svårt med skillsmässor ser jag hehe ,natti natti

Trubaduran sa...

Ja och med stavning också tydligen. Ser ut som om jag försökt att pricka tangenterna med boxhandskar :-).