tisdag 17 november 2009

Regn, regn, regn ....

Det är bara ett evigt blött, grått mörker.

Jag höll på att aldrig komma hem från jobbet idag. Först frågade tjejen i rummet bredvid om jag kunde stanna en halvtimme och hjälpa henne med en grej och det kunde jag så klart för hon är hur gullig som helst. När jag hade gjort det var jag tvungen att göra färdigt en sak som jag hade börjat på. När jag äntligen kom iväg så hade min chef parkerat in mig fast jag har hotat med att bryta av backspegeln på hans nya bil. Han satt i kundmöte så jag fick vackert vänta. När jag kom hem kom jag på att den utgående posten låg kvar på jobbet så det var bara att vända. 20 minuters enkel resa. Hann hem 45 minuter innan det var dags att åka till nästa jobb. Ja, det är roligt nästan jämt men nu är jag i alla fall hemma.

Tjong!

Inga kommentarer: