torsdag 12 november 2009

Akuten

Så var halva natten tillbringad på akuten och kameran har varit där solen aldrig skiner. Har fått permission till imorgon klockan nio då nya prover ska tas. Fem timmar hinner jag sova om jag har tur och kan. Det lutar åt en eventuell ficka på tarmen som spökar. Är inte sjukare än att jag fick åka hem och har definitivt varit värre däran men känner mig inte så jättetuff heller. Min yngsta dotter var en ängel och följde med mig men imorgon får jag klara mig själv. Underbara ungar som alltid ställer upp när det är något. Vi är en familj! Vi är verkligen en familj!

God natt på er!


2 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Godmorgon på dig!
Fan ska det aldrig ta slut med din mage, vi har en av världens finaste sjukvård i värden så kan dom inte "lappa ihop dig" tänker på förra gången.
skönt att ha en familj som ställer upp.
Hoppas att du får må bättre efter dagens besök.
Håller tummarna för dig.

Trubaduran sa...

Tack snälla! Ja, det är nya saker hela tiden. Hoppas att jag får veta idag vad det är frågan om. Man blir ju lite nervös.