söndag 22 november 2009

Söndag är ingen vilodag

inte i det här huset i alla fall men det rullar på bra så nu är jag i stort sätt färdig med de två första spelprojekten. Ska åka iväg en sväng och lämna en kasse böcker till en person som jag inte har sett på åtskilliga år. Det är en f.d. kompis till ett ex. När jag rensade klädkammaren så hittade jag hela serien "Sagan om Isfolket". Det är ungefär femtio böcker och vi hade lånat dem av den här killen så jag letade rätt på honom och frågade om han ville ha tillbaka dem. Det ville han! (Från början var det han som inte hade någon brådska och sedan rann det ut i sanden.)

När jag kommer hem ska jag se reprisen av Robinson. Jag lyckades spela in fel kanal igår, morr! Efter det blir det fakturering och ett till musikprojekt som ska förberedas.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: