torsdag 19 november 2009

Nu är det drag under galoscherna

Den här veckan är det verkligen full rulle. Hur mycket som helst att göra på jobbet. Hemma är det de vanliga bestyren, idag är det tvättstugan som gäller och så pyssel med företaget. Det droppar in en och annan spelning också. I december ska jag t.ex. spela på ett nytt (för mig) gruppboende. Det ser jag fram emot. Fungerar det så blir det flera gånger framöver. Det är verkligen en riktig utmaning att spela för folk med annorlunda förutsättningar och när det fungerar så lever jag på det i flera dagar. Det är otroligt givande att få bidra till deras välbefinnande och det ger så mycket tillbaka.

Yngsta dottern är här idag. Hon håller på att flytta hemifrån och är här och plockar ihop lite saker. Hon tar det lite pö om pö. Jag tror det är för att jag ska hinna vänja mig :-).

Nej, nu måste jag sätta fart. Sköt om er!

Inga kommentarer: