måndag 2 november 2009

Gör-något-trevligt-efter-jobbet-turné

Jag har varit på gör-någonting-trevligt-efter-jobbet-turné.
Den höll på att aldrig ta slut .....
.... och dyrt blev det, fast billigt :-). Började med att åka hem till mamma en sväng. Sedan fortsatte jag till KappAhl eftersom mamma hade sett en snygg tröja där som hon trodde skulle passa mig. Det gjorde den! Så gjorde även två tröjor till, en kjol och ett par supersnygga byxor. Suck! Om man har snygga kläder så behöver man ha lite färg i ansiktet därför blev det en sväng till solariet också. På vägen dit stannade jag och köpte lite billig fläskfilé och revben att ladda frysen med. Efter solariet var klockan alldeles för mycket för att åka hem och laga mat så jag var helt enkelt tvungen att stanna och köpa sushi. Mums! Nu är det plums i badbaljan som gäller. Snacka om att jag har skämt bort mig idag. Ja, ja, det är jag värd :-) och jag hade trots allt en rabattkupong på 25% på ett valfritt plagg så jag har ju faktiskt sparat 65 kronor.



Inga kommentarer: