söndag 1 november 2009

Vilken härlig helg!

Jag har verkligen hunnit med lite av det mesta. I fredags blev det en after work med ett gäng lagom knasiga människor i sina bästa år. Många och långa skratt och en del mentala bilder som jag hade klarat mig bra utan :-). På kvällen hade jag tänkt titta på Idol och se Erik gå vidare men ögonlocken vägrade samarbeta så det fick vänta till igår.

Igår var det släktträff/halloweenparty/födelsedagsfest. Så kul att träffa Prinsessan Lordanda som nästan är vuxen nu. Mina småsmulor var också där och charmade omgivningen. Lördagskvällen tillbringades i stan med karaoke på ett ställe som jag inte ofta besöker. Riktigt kul hade vi så det blir nog fler gånger. Lyckades ramla två gånger innan jag ens hade fått i mig en enda öl så jag ska inte säga hur det ser ut på knäna idag. Avslutade på lokalkrogen med lite trevligt sällskap. Man får tacka för skjutsen!

Ja, och idag vet ni ju redan hur det har sett ut hemma hos mig. Åkte och handlade lite och det var ju inte igår det satt en karl i soffan när jag kom hem. Med rätt exemplar skulle jag nog kunna vänja mig :-).

Inga kommentarer: