tisdag 3 november 2009

Hemma igen

Nu har jag kommit hem från jobbet två gånger idag. Först "kontors-råtte-jobbet" och sedan spelgruppen.

Jag är oförskämt pigg idag. Trots att jag blev väckt imorse av att mitt billarm gick igång halv sju. Måttligt kul både för mig och grannarna när man bor sju trappor upp i ett hyreshus. Det har hänt ett par gånger på slutet att det har gått igång så jag vet inte om larmet har fått spader eller vad det är. Studsade i alla fall upp, letade reda på bilnyckeln och lyckades så småningom få tyst på fanskapet från balkongen. Piffade till mig lite extra istället för att krypa tillbaka ner i sängen så idag har jag fått en del komplimanger och det sitter ju inte fel i höstrusket :-).

En outfitbild á la Blondinbella på en del av kläderna jag shoppade igår. Jag förstår inte varför dottern envisas med att fota snett underifrån så att låren ser bredare ut än axlarna :-). Eller kan det vara så att jag verkligen har större knän än hjärna? Ja, vem vet! Lite nytta har jag gjort idag också. Nu händer inte så mycket mer idag. En stund framför TV:n om jag hittar något som lockar eller så blir jag kvar här framför datorn en stund till. Ska testa en karaoke-låt först bara, innan grannarna går och lägger sig.

Kram på er!

2 kommentarer:

maria sa...

Du är ju jättefin i dina nya kläder :)

Hoppas du får en fin dag !
KraM KRAM

Trubaduran sa...

Tack så jättemycket! Ha en riktigt bra dag du också.

Kram!