torsdag 5 november 2009

Stackars krake

Kvällen tog en lite annorlunda vändning än jag hade tänkt mig. Började på Curres där det inte var så mycket folk men ändå trevligt som vanligt. Tack Marie! Skulle sedan åka vidare för att möta upp en vän men fick vända nästan framme och åka och hämta en dotter på jobbet istället och ge henne medicin. Hon skulle jobba natt men blev akut dålig med rejäl magknip och illamående. Hon har varit på akuten tidigare för samma symptom och då misstänkte de gallsten men hittade ingen. Nu får vi se om hon klarar natten eller om vi får ge oss iväg.

Så ringde en vän och hade blivit illa behandlad på Bucken. Jag förstår inte hur krögaren resonerar. Blir det mer lönsamt nu när man gör sig av med gäster?

Ja, ja, jag tänker inte ligga sömnlös och grubbla på det inatt. Jag behöver min skönhetssömn till imorgon då jag eventuellt ska in i studion och leka lite med mina låtar. Om det inte blir så, så ska jag leka med andras som jag har tillgång till just nu.

Sov gott!

Inga kommentarer: