måndag 15 juni 2009

Fortfarande förkyld

men snart färdig i tvättstugan. Har bestämt mig för att gå ut och äta med yngsta dottern idag så vi får mysa lite. I morgon blir jag hämtad 06.30 och kommer säkert inte tillbaka förrän mitt i natten så då får hon klara sig själv (och ni också :-) ), vilket hon klarar alldeles utmärkt. För mig blir det en sväng till Västergötlands mörka skogar.

Dagen har jag ägnat åt att brottas med skrivare, dator och kopiator för att få ut det presentationsmaterial som jag ska ha med mig imorgon. Självklart tog både toner och färgpatron slut, datorn fick frispel när tab-knappen fastnade nere (innan jag kom på det var jag helt övertygad om att det var virus) och i stort sett allt som kan jäklas har gjort det. Men nu så, I´m ready!

Ha de´!

1 kommentar:

Maria sa...

Ha det så trevligt med dottern och ha en bra resa i morron :-)

Må så gott !