söndag 28 juni 2009

Idag är det ingen vanlig dag ....

.... för idag är det min födelsedag. Den kommer att firas lugnt och sansat (tror jag) med bara den närmaste familjen. Jag firade mig själv igår genom att köpa två jackor på countryfestivalen som jag önskat mig sedan jag var fjorton. Nu har jag två.

.

Den ena jackan


och den andra.

Vi hade en jättehärlig dag igår med skön musik, vackert väder och härlig stämning. Kul att vi lärde känna ett gäng nya, trevliga, musikintresserade människor. Tack för tipsen! Jag hoppas verkligen att vi ses på någon spelning (fast det hade vi ju redan gjort en gång), er eller min. Be there or be a fyrkant!





2 kommentarer:

Maria sa...

Grattis på födelsedagen Eva !

Ha en fin födelsedag !

Kram Maria och Ronny

Fnuttisen sa...

Graaaaaaaaattis till världens bästa tjej!

Hoppas du får en underbar dag!

Vaf fina jackorna var, verkligen DIN stil.

Kraaaaam Sussi