fredag 26 juni 2009

Landad

Nu har jag landat :-). Någon uteservering blev det inte. Gick förbi en sväng på eftermiddagen men det var nästan folktomt. Tog vi knäcken på hela området igår? Nu velar jag mellan att hoppa i säng tidigt eller gå ut och umgås en sväng. Båda lockar faktiskt så vi får väl se vad det blir.

Fick ett telefonsamtal med en förfrågan om jag ville åka ut i skärgården med båt. Klart jag vill! Fiska och koppla av. Men det får vänta ett par veckor tills vi har semester båda två. I morgon är det countryfestival som gäller. Yeehaa! Missade förra årets så det ser jag fram emot dubbelt upp. Ja, det känns som en bra start på semestern. Kan faktiskt inte bli mycket bättre. Vad har ni för planer?

6 kommentarer:

Ingmarie sa...

Tog knäcken på hela området?
Ja jag visste väl att det var ruter i dig!

Ha det!

Anna sa...

Vad kul att gå på festival, jag älskar country har liksom vuxit upp med den musiken i öronen...

Ha en underbar dag

Ronny Forsslöw sa...

Grattis på födelsedagen.
Hoppas att du får en härlig dag.
Du fyller väl 25år.
//Ronny & Maria

Familjen wallin sa...

Stort Grattis på 25 års dagen.

Många kramar

Pelle

Trubaduran sa...

Tack goa vänner!

Annika sa...

Grattis i efterskott!!!!