söndag 7 juni 2009

Gårdagen

var bra på alla sätt och vis. Började med en promenad i Nyckelvikens naturreservat med trevligt sällskap och fick sedan lite hjälp med mina onda axlar. Mmmm!

Sedan var det ju partydags och det var verkligen en härlig tillställning. God mat, gott vin, härliga & glada människor (och många). Mingel & dans. Drömprinsen såg jag inte till och han har inte ringt på dörren ännu så han var nog inte där :-).

På hemvägen blev det ett stopp på Mirabelle och där satt ett gäng goa människor som jag tycker jättemycket om. Ännu mera dans och lite sång avslutade en riktigt härlig dag.

Idag känns det som om jag blivit överkörd av en ångvält. Ont i varenda muskel i hela kroppen. Förkylning, alkohol, dans, promenad och mingel har definitivt satt sina spår :-/.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är tufft att leva gott och ha roligt :-) Marie

Sussi sa...

Det kostar att ligga på TOPP! :-)
Men vi hade trevligt iaf och du såg så glad ut det värmer när jag vet att det är lite upp o ner. Men du lös faktiskt igår bara så att du vet det.
Hoppas att sommaren kommer på riktigt snart så vi kan köra en mysig grillträff.

Ha en bra dag nu när det äntligen är lite bättre väder, har själv varit ute med dottern och hundarna på en promenad runt mossen. Riktigt skönt!

Massor med kramizar till dig från mig.

Ingmarie sa...

Inte måladr jag det skåpet,kul ändå att nån tyckte det...Man börjar undra liksom!
Trevlig blogg,sån där normal människa tänkte jag....jag menar alla behöver inte ta bilder påzinkhinkar(hoppas du förstår mig rätt)

Anna sa...

Hoppas det var värt det, ändå ;-)

Kram