måndag 29 juni 2009

Leeeeeeedigt!

Första lediga arbetsdagen och jag vaknade inte sex som vanligt de senaste dagarna .....
.... utan HALV SEX. Jag blir GALEN! Men idag lyckades jag tvinga mig själv trots 5-10 minuters vakentid i halvtimmen att hålla mig kvar i sängen till halv tio. Skönt för jag behöver verkligen sova.

Igår åkte jag in en sväng till Biljardpalatset på kvällen. Som vanligt rycker det i sångmuskeln när klockan börjar närma sig nio och har man semester så har man. Det var väl ingen höjdare precis men... men.... . Inget fel på karaoken bara inte "my cup of tea". Jag tycker dessutom att det är rätt bökigt att ta sig hem från stan på kvällen men igår fick jag skjuts en bit så att jag "kom på rätt spår" och det underlättade. Det tackar man för!

Nu väntar STRANDEN, årets första sol-slappardag för mig. Jag tar med mig äldsta dottern och hennes bonusson. Det ska bli mumsfillibabba, ya-ba-da-ba-doo, joddle-ah-ho-hoooo!



Inga kommentarer: