onsdag 24 juni 2009

Spännande

Det ska vara lite spänning i tillvaron. Alldeles nyss, klockan kvart i tre på natten, vaknade jag efter fem timmars sömn med tydliga känningar av halsont. Har ju gått och dragit på en förkylning men inte oroat mig eftersom den på två veckor inte gjort något större väsen av sig.

I morgon ska jag sjunga femtio låtar. Det känns som en bra kombination :-). Oroar mig fortfarande inte för det har aldrig hänt att jag inte har kunnat genomföra det jag ska men kommer att kontakta läkaren om några timmar. Sist fick jag en kortisonkur som hade väckt upp en död häst men då hade jag tappat rösten helt. Trots det kunde jag genomföra spelningen den gången utan några missöden.

Jag har inga som helst planer på att känna av någon förkylning om fyrtio timmar och jag är gaaaaaanska envis ;-). Apoteket, rusta för barskrapning! Jag tar en av varje! Ingefära och vitlök står redan på menyn. Någon som har något bra tips?

See U!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och hå!

Hoppas att du blir bra i halsen innan spelningen och tack för besöket och din kommentar i min blogg!

Stellan G