måndag 1 juni 2009

Så var man hemma igen

Tog en sväng förbi en gammal kompis efter jobbet idag. (Sa jag gammal? Jag kommer att får stryk!) Vi har i alla fall känt varandra länge, länge. Kattungar, solsken, tårta och tjejsnack. Mysigt! Det är så himla skönt att sitta ner och snacka med någon som man har känt typ alltid. Byta klokheter med varandra som båda redan vet och ingen bryr sig om :-). Berätta lagom hemliga hemligheter som ingen får veta men alla ändå känner till. Gulligt att tänka på mina tjejer. Jag sa ju att det är en bra dag idag och nu är den ännu bättre!

4 kommentarer:

Anna sa...

Håller med, det bästa jag vet när man planerat in en "skvallerdag" med bästisen ;-)

Maria sa...

Vad härligt att du fått umgåtts idag :-)

Må så gott !

Anonym sa...

Hej Tjejen, ja nu får du stryk!
Håller med dej om allt du år så klok o jag e glad att ha dej som vän1 Ses snart kram,kram

Trubaduran sa...

Tack gumman!