söndag 28 juni 2009

Solsken

och jag skulle helst vilja ligga vid stranden och halvslumra till vågskvalp och havsbrus men till det finns ingen tid.

Som tur är ska det ju bli bra väder i några dagar till och det känns jätteskönt eftersom jag inte haft möjlighet att ta tillvara på det som har varit hittills. Till veckan är jag utbjuden till en vän på Värmdö för att bli parkerad i en solstol och njuta av sommaren och om ett par veckor ska jag ju ut på sjön (havet faktiskt) och det ser jag verkligen fram emot.

Nej, nu ska jag sätta fart! Snart kommer det bästa jag har, ett gäng fikasugna ungar, barnbarn och min kära mor som för övrigt också fyller år idag.

Tjong!

1 kommentar:

Karin sa...

Hej, jag såg nu att du hade lämnat mer i kommentaren än det jag svarade på... Det går inte att höger klicka på min sida, men det går att trycka Ctrl+v, så klistrar den in adressen ändå.