fredag 19 juni 2009

Och jorden är platt .....

Ibland undrar jag på allvar vad det är för fel på mig. Jag vaknar på morgonen och vet mitt eget bästa och vips innan kvällen är slut så har jag gjort precis tvärt emot. Då blir jag väldigt trött på mig själv. Sedan inser jag att jag faktiskt har lärt mig något och då är det väl det som är meningen. Det finns säkert någon Freudiansk förklaring till det där.

Det jag fick igår vill jag definitivt ha mer av för det är jag värd. Inte nödvändigtvis från samma håll om det inte kommer med hela paketet, kanske i en annan förpackning, who knows? You better shape up `cause I need a man, tralla, la, la, la, la, la :-).

Vad dagen idag har att bjuda på återstår att se. Där jag är har det både hunnit klarna upp och mulna på igen. Oavsett väder så tänker jag ha en trevlig dag och hoppas att ni får detsamma.




4 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Jag önskar dig och din familj en trevlig midsommarafton.

Ingmarie sa...

TREVLIG MIDSOMMAR!SOLEN SKINER 21 GRADER VARMT!

Annika sa...

Trevlig midsommar till dig oxå!! ;-)

Maria sa...

Kärleken finns för dig oxå, den kommer till dig :-)

Ha en mysig midsommar !
Kramen