fredag 5 juni 2009

Klara, färdiga, gåååååå ....

Snorig som bara den är jag men har ändå ingen lust att sitta hemma. Sticker iväg en stund och sjunger några låtar. Det får bli en lugn kväll. Veckan har varit hektisk och jag har förkylningsont i hela kroppen. Efter jobbet var jag hemma och tog igen mig en timme sedan ut igen för att hitta en present åt en som redan har allt. Jag ska nämligen på fest imorgon, på en Herrgård. Inga dåliga grejor. Nästan som en bal på slottet. Kanke finns

där och så kommer han hit på söndag morgon och ringer på för att lämna min glassko. Då kysser jag honom hi, hi.



Ha en bra kväll!




3 kommentarer:

Ronny Forsslöw sa...

Hoppas att du fick en trevlig stund med mycket sång och passar på att önskar dig en trevlig lördag kväll när du skall på fest.

Anna sa...

Happy Nationaldag ;-)
Hoppas du hittade drömprinsen....

Ingmarie sa...

Drömprinsen kommer när man minst anar det....
Inte alltid på en vit häst(o det är väl tur!)Men han kommer,var så säker.

Ha så gött,på återhörande!