söndag 21 mars 2010

11 yogadagar på raken

Nu har jag yogat för elfte dagen på rad. Ska ju göra 40 dagar. Idag kände jag mig extra duktig eftersom jag var ute rätt sent igår och festade en del. Eftersom jag mår så himla bra av yogan och det ska vara extra bra om man kör 40 dagar på raken så vill jag inte bryta det p.g.a. lite party. Det gick över förväntan och med risk för att låta tjatig, jag blir verkligen superpigg efteråt.

Höll mig hemma i fredags och gick som sagt var ut igår men var höll alla människor hus? Förra lördagen fick man nästan ta sig in med skohorn på stamstället och då hade jag galet roligt. Igår var det riktigt lite folk men vi som var där såg till att ha en kanontrevlig kväll i alla fall.

Idag står tvättstugan högst upp på agendan. Härliga tider, strålande tider, hugg i!

Inga kommentarer: