fredag 19 mars 2010

Så var den hemma igen

den utbucklade bilen. Jag fångade min favoritgranne som hjälpte mig att köra hem den. Chefens bil skulle också återlämnas men först tankas. Det är nästan helt omöjligt att tanka en bil med kontanter. De finns inga bemannade mackar och finns det det så får de inte ta betalt för bensinen????????!!!!!!!!!!! Åtminstone är det så där jag bor. Lyckades efter en omväg få i lite bensin i alla fall. Det ser ju bättre ut när man har lånat bilen en vecka än att lämna den med reservlampan lysande. Nu har jag precis slängt in lite mat i ugnen, lammkött och rotfrukter. Det ska bli så gott!

Det blir en lugn hemmakväll för mig idag. Jag vågar inte ta några risker när det gäller rösten och kan omöjligt gå ut och hålla tyst :-). Det får bli Let´s Dance & Solsidan för mig ikväll. I morgon blir det nog en liten sväng ut i alla fall. Har en sak jag vill forska lite i ;-).

Kram på er & hoppas att ni får en härlig fredagskväll!


Inga kommentarer: