tisdag 16 mars 2010

Nöjd, nysimmad & skittrött

Det har varit en lång dag med högt tempo. Fick undan ett jättelass med administration genom att jobba över i två timmar. Känns riktigt bra faktiskt för jag håller verkligen på att drunkna i papper p.g.a. Finansinspektionens nya direktiv! Innan dess körde jag en utbildning med en anställd och jag tror att jag lyckades ge honom en ny syn på försäljning och den behövde han. Nu ska vi slipa på tekniken under ytterligare tre utbildningstillfällen och jag älskar att jobba med detta.

Efter jobbet blev det simning med mellandottern. Det blev ingen simning förra veckan så idag var jag verkligen jättesugen och det var såååååå skönt. Efteråt känner jag mig alltid så nöjd över att jag har rört på mig men nu är jag verkligen helt slut.

Inga kommentarer: